Punta Arenas

21 november 2016 - Punta Arenas, Chili

We zijn om 7 uur aan het ontbijt begonnen en gaan vandaag in onze bak richting Argentina een 6 uur drive voor de boeg. Met lekkere dingen aan boord moet dit lukken . Mirgen foto's van El Calafate. Moet zeer indrukwekkend zijn. En koud waarschijnlijk
Gisteren 4 uur gevlogen vanuit Santiago over vulkanen en ijsvelden erg mooi

1. Everline:
    21 november 2016
    Goedemorgen alle drie, super leuk weer van jullie te horen. Op naar Argentina dus, enjoy :)
  2. Cornelly:
    Hoi, beste reizigers
    Zo te lezen gaat alles goed. Warm aankleden en goede reis
  3. Stephanie van Druten:
    21 november 2016
    Heel veel plezier.
    Yentl mist je al. Pa zegt dat die niet zo goed eet. Bij mij eet ze super. Andere brok doet soms wonderen. Ze hebben al lekker gespeeld met elkaar en de bal.
    Nu liggen ze plat en rusten ze uit. Vrijdag is geregeld voor de prik ik ga samen met pa.
    Pa kookt elke avond en de honden gaan mee dus zijn niet veel alleen.
    Veel plezier en ben benieuwd naar de foto's. Vergeet ze niet te posten;)