Putre

2 december 2016 - Maipú, Chili

Om 20.00 igecheckt met de nachtbus Turbus naar Arica. War een rit met een dekentje en stoelen in ligstand best gelapen maar om 2.00 pascontrole , om 4.00 eeste stopplaats. Rond 5 uur 2e stopplaats om half 6 ontbijt. Een muffin en pakje sap. 6 uur aankomst in Arica. Dan begint Parman te stressen. Kaarten heb ik gekocht voor bus naar Putre bij loker en de welke om kwart voor 7 open ging en om 7 uur vetro de bus naar Putre. Blijk je nog een bonnetje nodig te hebben. Gelukkig nam een aardige Chileen me mee. 9ntussen gaat jannaar de wc . Timing ging toch nog goed en zitten we om 7 uur eindelijk in de bus naar Putre. Nog 127 km te gaan.een route dwars door dorre bergen waar grote cactussen in staan. Dacht eerst palmbomen ze groot waren ze.. We zitten weer hoog vlak bij Bolivia. Nu door rotsen rijden we doorm dorre graspollen. We zigzaggen maar door. Met diepe afgronden naast ons. Putre ligt 34500 meter hoog.

1. Pap:
    2 december 2016
    Dus jullie beleven de vakantie zelfs in de nacht; dan weer in de bus in de vroege ochtend naar Putre. Jullie maken zo heel wat mee. Nog veel plezier gewenst!
  2. Jessica:
    4 december 2016
    Pfff klinkt als een heftig stuk van de reis! Succes!
  3. Cornelly:
    5 december 2016
    Wat een rit met de nachtbus. Wel een onrustig nachtje achter de rug. Parman en stressen, dat doet hij toch nooit. Veel succes jullie en geniet van de alle indrukken.